METRO KERESKEDELMI Kft. munkatársainak képzések általi fejlesztése
házhozszállítási szolgáltatást kiszolgáló automatizált raktárlogisztikai megoldás kutatás-fejlesztése
Az online kiskereskedelem terjedésével az olyan nagyvállalatokon is piaci nyomás keletkezik a házhoz szállításra épülő szolgáltatások kialakítására, mint az elsősorban vállalkozásokat kiszolgáló Metro Áruházak. Egy házhoz szállítási szolgáltatás esetén a szolgáltató jelentős többletköltségeket vállal, hiszen a megrendelt árucsomagot a raktárlogisztikai operáció keretei között kell összeállítani, majd a megfelelő fuvareszközökkel kiszállítani, amelynek költségeinek ellentételezésére egy kialakult piaci árhoz alkalmazkodva tudjuk érvényesíteni ügyfeleink felé. Az árukiszedés, mint raktárlogisztikai folyamat jellemzően kézi erővel történik a hasonló operációkban, amely az elmúlt időszakban a hazai munkaerőpiacon kialakult helyzetben komoly kihívást jelent a szolgáltatók számára.
A projekttervben körvonalazott megoldás lényege, hogy az érintett folyamatokat automatizált irányítású targoncák köré szervezzük, amelyek az aktuális rendelési állomány ismeretében valós időben optimalizált bejárási útvonalak mentén járnak végig. A projekt keretei között két fő területen tervezünk partnereinkkel innovációs eredményeket felmutatni. Az egyik fő terület a targoncák automatizált vezérlésére és navigációjára vonatkozik, amelynek része a megfelelő pozícionálási és irányítási logika kidolgozása. A másik terület az árukiszedési sorrendek, ezáltal a bejárási útvonalak meghatározására szolgáló optimalizált üzleti logika kidolgozása, amelynek segítségével a félig automatizált árukiszedés valódi hatékonyságnövekedést tud biztosítani.
vállalati képzések
Microsoft Excel kezdő tanfolyam
Vállalatunk 2018. évben állami pályázaton (GINOP-6.1.5-17) vállalati képzésekre 35,15 millió Forint támogatást nyert el. A pályázat keretein belül belsős és külsős képzéseket szerveztünk, összesen 45 db-ot.
A képzési program összeállításánál elsődleges szempont volt, hogy naprakész, használható ismereteket szerezzünk, amiket a mindennapokban is fel tudunk használni, ezáltal is megkönnyítve a feladataink ellátását, emelve a munkatársaink elkötelezettségét és elégedettségét. Minden képzésünket külsős, magasan képzett szakemberek fogják tartani, az ő hozzáértésük és tapasztalatuk garantálja a magas színvonalat minden képzésen. A pályázat keretein belül lehetőségünk van három olyan tréninget is tartani, melyekre kifejezetten, külsős, tehát nem METRO dolgozókat várunk.
2020 szeptemberében és októberében 3 ingyenes Microsoft Excel tréninget tartunk 3 különböző helyszínen.
A képzésről:
A Microsoft Excel program alapjait, és a mindennapi használathoz hasznos tudnivalókat sajátíthatják el a résztvevők. A kétnapos képzés sikeres elvégzését követően a résztvevők (akik legalább 80 %-ban részt vettek a képzéseken) tanúsítványt kapnak. Ezért mindkét napon részt kell venni az oktatáson! Ellenkező esetben sajnos nem tudjuk elfogadni a jelentkezést.
Részvételi feltételek:
- A jelentkező a bevonást megelőző 12 hónapban közfoglalkoztatott volt VAGY
- Legalább 3 hónapja álláskereső VAGY
- Egyéb munkavállalási korú inaktív személyek (beleértve az oktatásban, képzésben részt nem vevő, foglalkoztatásban nem álló fiatalokat is).
A tréningre való eljutás valamint az étkezés önköltséges, viszont a tréninghez szükséges eszközöket a METRO biztosítja.
Helyszín és dátumok:
- 2020.09.29-30. METRO Nyíregyháza (4400, Nyíregyháza, Debreceni út.)
- 2020.10.19-20. METRO Szombathely (9700 Szombathely, 11-es Huszár út 210.)
- 2020.10.26-27. METRO Budaörs (2040 Budaörs, Keleti utca 3.)
Jelentkezés:
Jelentkezni e-mailben lehet az mcchutraining@metro.co.hu címen 2020.10.10. éjfélig.
a metro kereskedelmi kft. munkavállalóinak fejlesztése
Vállalatunk 2018. évben állami pályázaton (VEKOP-8.5.2-17-2018-00024) vállalati képzésekre 10 920 000 millió Forint támogatást nyert el. A pályázat keretein belül külsős képzéseket szerveztünk, összesen 15 db-ot.
A képzési program összeállításánál elsődleges szempont volt, hogy naprakész, használható ismereteket szerezzünk, amiket a mindennapokban is fel tudunk használni, ezáltal is megkönnyítve a feladataink ellátását, emelve a munkatársaink elkötelezettségét és elégedettségét.
A 24 hónap időtartam alatt megvalósuló projekt során 15 db képzés valósul meg, 131 fő bevonásával, melyből 70 fő nő és 61 fő férfi, és melyből 18 fő hátrányos helyzetű, 12 fő külső a bevonás időpontjában nem foglalkoztatott.
A megvalósításra kerülő képzések az alábbiak:
- 2 db Problémamegoldó gondolkodás fejlesztése
- 1 db Asszertív kommunikáció
- 1 db Panaszkezelési kommunikáció
- 1 db Időgazdálkodás fejlesztés
- 1 db HR Interjútechnikák
- 2 db Ügyfélkezelés
- 1 db Mentorképzés alapok
- 1 db Kommunikáció tréning
- 2 db Microsoft Excel kezdő
- 1 db Építő-és anyagmozgató gép kezelője (Targoncavezető)
- 1 db Call center ügyfélszolgálati kommunikáció
- 1 db Ügyviteli és vállalatirányítási szoftver kulcsfelhasználója