béta fresh kft.
A hajdúnánási vállalkozás, amely európai viszonylatban is magas színvonalú feldolgozó üzemmel büszkélkedhet
Az 1994-ben alakult Béta Fresh Kft. fontos szerepet tölt be környezete életében, hiszen számos helyi lakosnak biztosít munkát és előnyben részesíti a helyi alapanyag- termelőket.
A kiskereskedőként induló Orosz László, a vállalkozás ügyvezető igazgatója és tulajdonosa számára a legfontosabb a sokoldalúság és a stabil piaci helyzet megteremtése.
A Béta Fresh Kft. ügyvezető igazgatójával és tulajdonosával, Orosz Lászlóval többek között a vállalkozás modernizálásáról és a partneri kapcsolatokról beszélgettünk.
Röviden elmesélné, mi a Béta Fresh Kft. profilja, mikor és hogyan indult a vállalkozása? Mi volt a kezdeti ötlet, amiért létrehozták a vállalkozást?
Cégünk profilja a vágás, darabolás, csontozás, csomagolás. 1994-ben egyéni vállalkozásból alakult cégünkből a Kft. Kiskereskedőként indultam és a privatizáció ideje alatt megnövekedtek a piaci igények és a minőségi elvárások, ezért úgy gondoltam, hogy saját magam fogom a termékeket előállítani, előteremteni.
Ez tette szükségessé az üzem folyamatos modernizációját és bővítését. Ennek a folyamatnak az eredményeként született meg a jelenlegi üzem, amelyben 3 000 m2-es területen folyik a feldolgozás. A korszerűsítés eredményeként a korábbi kisvágóhídból egy korszerű, mind a hazai, mind pedig az EU-s normáknak megfelelő közepes méretű üzem jött létre.
Mi az, ami Ön szerint leginkább jellemzi üzlete stílusát, amivel immár 20 éve sikeres a vállalkozás?
Fontosnak tartom a sokoldalúságot, a stabil helyzet megteremtését a piacon. A Béta Fresh Kft. mindig fontosnak tartotta a fogyasztókkal való kapcsolattartást, hiszen ezáltal közvetlen visszajelzésekhez juthatott termékei minőségével, felhasználhatóságával, azaz a vevői megelégedettséggel kapcsolatban. Emellett, partnerközpontú tevékenységünkre a megbízhatóság, kommunikációnkra a nyíltság jellemző, és nálunk alapvetően fontos dolgozóinknak, mint legfőbb értékteremtőinknek az elégedettsége.
Melyek voltak azok a pillanatok, amelyek a mai napig büszkeséggel töltik el?
Cégünk sok helyen, sokféle termékkel érdekelt, de legfőképpen a minőségi marhahús (Hír védjegy) beszállítójaként vált ismertté.
"CÉLOM, HOGY CÉGÜNK STABILIZÁLÓDJON ÉS MÉG HOSSZÚ IDEIG MŰKÖDŐKÉPES MARADJON."
Orosz László, ügyvezető igazgató
A vállalkozás fontos szerepet tölt be közvetlen környezete, városa életében?
Környékünkön is magas a munkanélküliek aránya, a vágóhídon és a boltjainkban sok embernek biztosítunk munkalehetőséget. Továbbá nálunk a környék alapanyag termelői is mindig elsőbbséget élveznek.
Emellett húsboltjaink nagyon nagy választékkal rendelkeznek, sok terméket biztosítunk tartósan alacsony áron, hogy így mindenki igényeinek és lehetőségeinek megfelelően tudjon vásárolni.
Mi a következő kitűzött cél, állomás, amit el szeretne érni?
Célom, hogy cégünk stabilizálódjon és még hosszú ideig működőképes maradjon, egyben célom egy olyan dinamikusan fejlődő vállalkozás működtetése, amelyet a termelői és a vevői elégedettség tesz elismerté és sikeressé a határon innen és túl.
Mi fontos Önnek az életben, az emberi kapcsolataiban, ami vállalkozása stílusát is meghatározza? Mi a véleménye, mennyire fontosak a partneri kapcsolatok az üzleti életben, a sikerek elérésében?
Az életben és az emberi kapcsolatokban is egyaránt fontosnak tartom a korrektséget és a megbízhatóságot. Az üzleti életben nagyon fontosak a partneri kapcsolatok, a napi kapcsolat tartása, főleg a mai személytelen világban.
Immár évek óta a METRO Kereskedelmi Kft, kiemelt beszállítója. Hogy alakult ez a közös történet, sikerült a hosszú évek alatt partnert találni a vállalkozása sikeréhez?
A METRO az egyik legfontosabb számunkra a partnereink közül. A régióban lévő áruházaiban, Nyíregyházán, Debrecenben, például azok megnyitása óta jelen vagyunk.